main banner

Program Profilaktyki Onkologicznej "Daj szansę sobie, a nie rakowi!"

Czy wiesz, że zanim dojdzie do wystąpienia objawów, rak rozwija się niewykryty przez około 5 do 15 lat? Czy wiesz, że każdy rak był kiedyś we wczesnym stadium, w którym można było go całkowicie wyleczyć?

Czy wiesz, że możesz wykonać kompleksowe badania diagnostyczne, które pokażą stan Twojego zdrowia w aspekcie zagrożenia chorobami nowotworowymi, których albo możesz uniknąć albo skutecznie leczyć w przypadku wczesnego wykrycia?

Czy wiesz, że wczesne wykrycie zmian nowotworowych umożliwia skuteczne ich leczenie ? Nawet takich nowotworów jak czerniak, rak piersi, rak szyjki macicy, rak prostaty, rak jelita grubego czy rak żołądka?

Proponujemy Ci wykonanie kompleksowych badań w zakresie diagnostyki chorób nowotworowych i sercowo-naczyniowych, dopasowanych osobno nie tylko dla kobiet i mężczyzn, ale także dobranych pod kątem Twoich indywidualnych czynników genetycznych i środowiskowych!
Dla kobiet:
Program Profilaktyki Onkologicznej "Daj sobie szansę sobie a nie rakowi !" skierowany do kobiet obejmuje diagnostykę w kierunku wykrywania zmian przednowotworowych w przypadku najczęściej występujących nowotworów u tej płci. Należą do nich: rak piersi, rak jelita grubego, rak puca, nowotwory narządu rodnego ( rak szyjki macicy, rak trzonu macicy, rak jajnika), rak żołądka, rak nerki, rak tarczycy, rak trzustki, czerniak i inne nowotwory skóry. W większości są to nowotwory, które, w przypadku wystąpienia objawów klinicznych, są często bardzo zaawansowane. Stąd też niezbyt dobre wyniki ich leczenia.

Dla mężczyzn:
Program Profilaktyki Onkologicznej "Daj sobie szansę sobie a nie rakowi !" skierowany do mężczyzn obejmuje diagnostykę w kierunku wykrywania zmian przednowotworowych w przypadku najczęściej występujących nowotworów u tej płci. Należą do nich: rak płuca, rak prostaty, rak jelita grubego, rak pęcherza moczowego, rak żołądka, rak nerki, rak krtani, rak trzustki, czerniak. W większości są to nowotwory, które, w przypadku wystąpienia objawów klinicznych, są często bardzo zaawansowane. Stąd też niezbyt dobre wyniki ich leczenia.

Program Profilaktyki Onkologicznej pozwala na wczesne wykrycie zmian chorobowych, zanim dadzą one objawy kliniczne. To z kolei wpływa na zwiększenie skutecznej możliwości ich leczenia, a co za tym idzie - na życie.

Dodatkową korzyścią z badań diagnostycznych wykonywanych w ramach Programu jest ocena innych, nienowotworowych zmian chorobowych, co pozwala na uniknięcie zachorowania na wiele różnych chorób, takich jak choroby układu oddechowego czy sercowo-naczyniowego oraz wielu innych.

Rejestracja online: www.medgart.pl
Rejestracja telefoniczna: 58 550 7 333, tel. kom. 502 377 792

Kompletna lista publikacji naukowych autora strony jest dostępna pod poniższym linkiem:

Celem wyszukania publikacji autora strony w polu "autor" proszę wpisać "Jastrzębski T".

link do Onkonet.pl link do Cancer Surgery
przycisk1 włączony przycisk2 włączony przycisk3 włączony przycisk4 włączony przycisk5 włączony link end włączony link skal włączony